Тефтерът на Вили

Ето ме и мен, продължавам традицията със среднощните понеделнишки писания. Трудно ми идва музата през първите дни на 2018, все си мисля, че вече нищо не може да ме развълнува и всеки зачатък на вдъхновение бива удавен под тъпия въпрос - сега пък това какъв смисъл има да го правиш??
С цел да провокирам мозъка си да излезе от ексел табличките започнах smash journal. Нямам намерение да го снимам или показвам - за лични цели е, макар че ако на някой му е интересно, ще споделя.
 Хубавото е, че именно тефтерите успяха да ме извадят този уикенд от летаргията - трябваше да измислям спешно креативен подарък за приятелка на сина ми (честно, имам чувството, че той трупа точки на мой гръб - момиченцата умират да го канят на гости за да видят какво ще им подаря аз). Та тази сладурка на име Вили се сдоби с ръчно правен тефтер за из път - хубава акварелна хартия+четка с воден резервоар+акварелни моливи е всичко, което едно 11 годишно обичащо да рисува може да поиска от мен.





Правенето на тефтери ми допадна толкова много, че обмислям това да е темата на следващата работилничка с деца. Кой пък няма нужда от свеж тефтер за драсканици?



Предизвикателства/Challenges:  

Коментари

  1. Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Something New” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!