Априлско предизвикателство в Card Mania Challenge

В първите дни на април се впускам в едно ново /старо приключение - присъединияване към дизайнерския екип  на един чудесен блог за предизвикателства, създаден от българки, но със завидна популярност в крафт средите - Card mania challenges.
 Не ми е за пръв път да съм част от дизайнерски екип и отсега предвкусвам тръпката от новите предизвикателства, които ми предстоят. Подобни начинания ме побутват да изляза от рамките на добре познатото ми, и ме учат на нови неща, което е много важно за мен.
Освен това компанията ми там е страхотна, както може да се убедите и сами, ако погледнете в блога   Card Mania за да видите какви вдъхновения сме ви подготвили за  CMC#103 Spring / Пролет .



 Моята картичка е щура комбинация от пера, цветя, точки и яйца :) в пролетни цветове. Харесах много тези пилета на A Day for Daisies и ги пожълтих набързичко с дистрес мастила.
 Имате цял месец да се настроите на великденска или пролетна вълна и да се включите с творбите си. Имаме цели две награди, които сами по себе си също са добър стимул за участие.
Първият спонсор на предизвикателството са A Day For Daisies, които щедро предоставят ваучер на стойност $12 за покупки от техния магазин на един късметлия!







Вторият спонсор на предизвикателството са Mariane Designкоито щедро предоставят този чудесен подарък на един късметлия!




  Мисля, че темата е лесна и забавна, нямате ограничения в стил и вид на творбата, така че ви очаквам с нетърпение.
Предизвикателства/Challenges:  


Make My Monday - - #68 THINGS WITH WINGS
Simon Says Stamp Monday Challenge - A TRIO OF SOMETHING
Brown Sugar – - No. 276 - SPRING OR EASTER
WordArt Wednesdays - Anything Goes
Simon Says Wednesday - W, 5E - Anything Goes

Коментари

  1. Gorgeous card. Thank you for joining us at Make My Monday. Emma

    ОтговорИзтриване
  2. Gorgeous card :-) the little chicks are adorable and I love the papers and flowers, so pretty :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    ОтговорИзтриване
  3. Such a darling card and those little chicks are just adorable...so very pretty! Thank you so much for sharing and playing along over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

    ОтговорИзтриване
  4. Such a sweet card! Thanks for joining us at Make My Monday.

    ОтговорИзтриване
  5. This is such a cute card, and I love the bright colours.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!