Седмица 21 - без картички

Тази седмица беше една от най-тежките в моя живот. Озовах се на неподходящо място в неподходящо време. Последиците са трайни и споменът ще ме преследва до края на живота ми. Добрата новина е, че той, този живот, ще е  поне с пет години по-къс, защото стреса и нервите ми го скъсиха поне с толкова.
Човек почти умря в ръцете ми. А после гадостите продължиха и краят им не се вижда скоро.  Все още се питам защо.
В тази седмица за пореден път оцених колко много значат за мен :
семейството ми
приятелите ми
и хобито ми. 
Дали ще правя картички, дали ще редя албум за учителката на кръщелника ми в продължение на 9 часа безспир, дали ще оцветявам картинки - това е нещо, което ми помага да запазя разсъдъка си.




Все още размишлявам къде по дяволите сбърках в концепцията си за хората и света около мен. Едно знам със сигурност - тези дни ми беше отнета способността да се радвам безпричинно на живота. Надявам се - временно.


Коментари

  1. Ние, твоите приятели, те обичаме, подкрепяме те и се молим за теб!
    прегръдки

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!