четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Плетени цветя

 

Отдавна харесвам плетени на една кука цветя върху картички, само че това изкуство плетенето ми е точно толкова далечно, колкото и шиенето. Добре, но тия дни видях във фейсбука красивите цветя, които една приятелка е изплела и реших, че тя ще ме научи да ги плета и аз. Докато я чакам да дойде не се стърпях и си накупих кука, една две прежди и започнах да гледам стотина видеоклипа с уроци в нета. Много трудно схващам такива неща, но пък съм теле рогато и упорито и като си намисля нещо не се отказвам.Та след като снощи втора поредна вечер прекарах втречена в монитора и с кука в ръка, успях криво ляво да направя нещо, приличащо на цветенца. Приятелката ми много се смя като ги видя, и каза че нямат нищо общо с истинските плетени цветенца, но това не ми попречи да сътворя картичка с тях. Така де, толкова труд хвърлих, няма да ги развалям сега. Основата на картичката е в ментов цвят, каквото е изискването на Двете Елши тази седмица при Картичкофуриите. Цвета е страхотен,отдавна бях замислила да го комбинирам с някакво оранжево, даже може би ще повторя тези дни с още една картичка в подобна комбинация.
Включвам моите плетени "цветя" и в Крейзито.

4 коментара:

  1. Чудесни са -много добре си се справила..

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави цветя...толкова сгряващи в тези студени зимни дни :)

    ОтговорИзтриване
  3. Радвам се че ви харесват, токущо завърших една лилава теменужка, сега ще и мисля компанията.

    ОтговорИзтриване
  4. nice card, thanks for joining this week on the crazy challenge

    ОтговорИзтриване

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...