100

Случайно забелязах, че това ще "юбилейната ми" стотна публикация в блога. Мислех да направя нещо по-специално за нея, но кофти стечение на обстоятелства не ми позволи да отделя време за забавления. Затова ще покажа една обикновена картичка, посветена на рожден ден на момиченце на 1 годинка. Необикновеното за мен в този случай е, че ми е по поръчка. Една моя приятелка ме помоли да и я направя срещу заплащане. И за сетен път се убедих, че музата ми бяга надалеч когато картичката има задължителен характер. За тази имах десет дни на разположение, но я почнах в последния момент. Може би и затова отхвърлям "любезните съвети" на разни хора около мен да правя бизнес с картички. Просто знам че това ще развали удоволствието ми. Но пък с радост приемам поръчки от приятели, защото се лаская от мисълта, че мои картички биха зарадвали повече хора. И съм обявила цената - бартер: картичка за материали. Всеки има у дома останали хартии от букети, някоя панделка от подарък или дантела от комбинизона на баба му ( не се смейте, това последното е особено ценно напоследък за мен).

 

Коментари

  1. Честита ти стотна публикация! Да направиш още няколко по сто поне:) И картичката в нея е много сладка:)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Коментарите ви ме правят щастлива. Благодаря ви за тях!